Amerikietis socialinėje erdvėje sukėlė audringą diskusiją, kai 5 valandų trukmės skrydyje jam teko sėdėti šalia gana didelį antsvorį turinčio keleivio, kuris skrydžio metu užėmė maždaug trečdalį jo vietos. Dėl šios priežasties, visos kelionės metu amerikiečiui teko sėdėti nepatogiai prisispaudusiam prie antsvorį turinčio keleivio. Jis teigia, jog specialiai rinkosi laisvą vietą arčiau praėjimo būtent toje eilėje, kurioje yra tik po dvi kėdes, tačiau jo kelionę apkartino netikėtas bendrakeleivio sprendimas sėstis šalia.

Keleivis, kuris liko nepatenkintas esama situacija, kreipėsi į skrydžio palydovus tam, kad antsvorį turintis vyras būtų persodintas ten, kur yra daugiau laisvos vietos, tačiau laisvų vietų lėktuve nebebuvo likę. Tuomet amerikietis nusprendė, jog toks keliavimo būdas jam nėra priimtinas ir tiesmukai paprašė pusės skrydžio kainos – 150 JAV dolerių kompensacijos už nepatogią kelionę. Vyrui sumokėjus ir net padėkojus, viskas išsisprendė ir abi pusės liko patenkintos, tačiau ši istorija socialiniuose tinkluose sukėlė didelę diskusiją. Ar keleivis vis dėl to pasielgė tinkamai, dėl tokių aplinkybių prašydamas kompensacijos, kadangi gauti pinigai vis dėl to kelionės nepadarė patogesne ir vietos neatlaisvino. Kai kurių žmonių nuomone, tokias problemas turėtų tinkamai spręsti patys skrydžių palydovai, pasiūlydami palankų sprendimo būdą abejoms pusėms.