Išties kurioziška situacija nutiko „Easyjet“ oro linijų keleiviams, kurie dėl trigdžių nusileidusiam lėktuvui Porto oro uoste, buvo priversti laukti tolimesnės kelionės į Lisaboną. Oro linijų lėktuvas „Easyjet“ pakilo, tačiau keleivius laukusius skrydžio – paliko oro uoste.

Keleiviai planavę kelionę iš Londono Gatwick oro uosto į Lisaboną, buvo išlaipinti tarpinėje stotelėje – Porto oro uoste, dėl labai paprastų priežasčių – Lisabonos oro uoste laikinai buvo uždaryti pakilimo ir nusileidimo takai, o jau pakilusiam lėktuvui iš Londono Gatwick oro uosto, skrydžiui maršrutu į Lisaboną, netikėtai buvo duotas nurodymas leistis Porto oro uoste greitam degalų atsargoms papildymui. Įgulos nariai norėdami palengvinti keleivių laukimą ir stengdamiesi sudaryti kuo patogesnes sąlygas, keleivius išlaipino ir nurodė laukti oro uoste, kol bus gautas tolimesnis leidimas tęsti kelionę galutinio tikslo link.

Tačiau praėjus kelioms valandoms, tolimesnės kelionės laukiantiems keleiviams netikėtai buvo pranešta, jog lėktuvas su visu keleivių turimu bagažu išskrido be jų. Susiklosčius nepalankioms aplinkybėms, lėktuvo įgula negalėjo dirbti ilgiau, kadangi tai numatyta lėktuvo įgulos taisyklėse, tad laukiantiems keleiviams buvo išdalinti maisto kuponai ir pasiūlyta paprasta alternatyva – kelionė į Lisaboną autobusu. Galutinis tikslas vis dėl to buvo pasiektas, tačiau net aštuoniomis valandomis vėliau nei buvo numatyta pagal skrydžio grafikus.